Monday, January 2, 2012

baby entry

Posted by nurul shaida at 10:32 PM
hello 2012.

comel tak tajuk entry? mcm comel kan. aku namakan ia baby sebab ia bersifat keci kecilan. maksud aku, entri ini bakal singkat. bukan lah baby yang itu you ols. even 2 3 hari lepas mcm nak terbang je bila period agak LAMBAT DTG  tapi td mase lunch td tengok2... ummmp, kempunan nak jadi mummy. overexcited :)

eh kau pehal, takde pun cite kawen tibe2 nak jd mummy?

tehehe, kemalu-maluan di atas kemalasan mengapdet blog.  nanti lah aku buat entri akad nikah ari tu.. nanti eh, nanti aku tak bz.. tapi today, yeah, oleh kerana boss tak masuk ofis, adelah sket ruang utk aku berfoya2 di laman sosial. ceh, kau tu kalau boleh tiap2 hari nak doa bos tak masuk, kan?

well, today my hubby's birthday.  i mean, semalam tengah malam lah. tapi poyo je nak stay up sampai midnite and bagi kiss harijadi, alih2 belum pkul 11 lagi dua2 dah terbongkang.  sib baik  aku dah set alarm 11.56 (ceh, set alarm xhengat) lalu terjagalah.  suami macam mamai2 je bila pipi menerima bertubi2 cumbuan. eh, blushing dah. 

yes, tak sabar 5.30. nak balik celebrate. tengoklah, maybe kejap je, makan2 kek dgn in law sume, then kena gegas cari rumah sewa. pheww..potong stim.

1 comments:

Izyan Alias said...

Huuiii, bertambah2 kejelesan aku weh. Nak kawen jugakkk! Haha! T ada gudnews tu, share la ye.. hehe.

Post a Comment

 

akulah gadis itu Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea