Friday, September 7, 2012

umo saya 26!

Posted by nurul shaida at 5:09 PM

hola.. segannya aku nk update cte nih. tapi kene update jugak sbb maybe dis is the last birthday celebration utk makcik tua bangka ni. malu lah, dh tua2 cm ni pun ada birthday celebration bagai. makcik blushing uols!
ari tu masa raya ke 2 kalau tak silap, encik suami ade ckp sumthing tp aku mcm tak ambik port sgt sbb time tu sibuk touch up nk pegi beraya belah suami.. dia ckp, "tengoklah yang..raya ke 4 ke bila sume dh berkumpul (my siblings) abg belikan bucket KFC ke.. Marrybrown ke buat mkan2 sket." well, aku abaikan je. aku ingatkan dia sesaje sesuka nk beli fastfood sbgai juadah raya sbb dh muak mengadap rendang lemang sume. so aku ignore jelah. mane nk tau rupanya birthday celebration aku..mcm tak expect lah kan sbb birthday aku dh lepas dah..penghujung puasa, 16 ogos.. selang 4 hari nk sambut raya.  siap ada kek sume. patutlah mse aku celebrate birthday encik ni awal tahun aritu dia mcm serba tak kene..rupanya aku dh paham ape perasaannya bila ada org buat surprise party di usia2 senja begini. ahaks!

last suprise birthday celebration pun seingat aku mase aku form two.. dibuat khas oleh exbf aku (wah aku, form two dh ade bf siap bf buat surprise party bagai!) Egee, aku tak tau kau tau ke tak cte ni.. tapi fatin hanim and sharinnie ingat kot.. bila idham buat surprise kt Taman Lanun.. ala.. taman sebelah kelas aku tu, Form 2 Bestari.. siap ada geng nama Lanun Seyoya2 pahtu sesuka je bg mandat kt diri sendiri bg nama kt taman tu Taman Lanun. Faiqah, do u rememba Taman Lanun? ingat kan? so suwit.  tu je lah last rasanya..pastu takde dah.  masa kt uni dlu pun, aku takde stok kawan2 yg bila time birthday member je, pedajal dgn tepung, telur and air rendaman stokin. cukup tak berkenan aku! mujur member2 aku jenis bertamadun sket..celebrate birthday kt restoran.. kt pantai..romantik kan? huehuehue. 











anyway..thanks ye hubby coz sponsor all the foods utk majlis nih =)




update cerita raya secara gambar bersiri pasni. aku malas nk taip. =p

2 comments:

Izyan Alias said...

igt la weh.. bukan ke mg celebrate dgn fatin skali... if im not mistaken... tp aku rasa aku xjoin pun. cuma time tu aku rasa aku n yunie ada lepak dlm kelas aku... aku kelas bodo je time tu. haha!

nurul shaida said...

aah...celebrate skali dgn fatin time tu..kira atin n dehe komplot lah. naif sungguh aku time tu, speechless smpai lupa nk say thanks kt bf 4 celebration. gigil siot..suci kan cinta budak2 dolu2?

Post a Comment

 

akulah gadis itu Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea