Monday, March 19, 2012

........

Posted by nurul shaida at 11:29 PM
cak..

hamboih, kat opis bz file menimbun bagai nak runtuh meja kau boleh update blog ye.  bukan, aku tengah tunggu opismate aku ni siapkan redemption statement, baru part aku pulak.  kedengaran mcm dependable gila kan. kau ni memang ah, suka berprasangka buruk pada aku. aku bukan dependable, just curi sedikit tulang untuk buang2 masa sambil merehatkan otak.  bengkak weh otak aku, dhlah air cond terpacak ats kepala ni, boleh beku neuron2 aku. keje menimbun. alahaiii.  bilalah meja aku nak nampak senonoh sket. semangat je pagi2 dtg clear all the thing alih2 before 11 dah macam tongkang pecah semula.

bos, bila nak naikkan gaji pekerja mu yang rajin ni? *muntah darah bos aku dengar. mcm lah pekerja rajin sangat kan.

sebelum entri bertukar jadi rojak special yang dicampur gaul semua material, aku nak ucapkan tahniah pada my comelest fren, Kak Yunis yang bakal jadi puan 14 april nanti.  dann.. tersangat gembira bila dapat tahu hantaran kahwin nya sebuah myvi putih. myvi you. memanglah bukan porsche. tapi kalau aku dapat myvi sebijik pun dah rasa bertuah sangat dah. kau ada??  at least kau tak payah pikir2 mana nak bayar bulanan. kau just pk part isi minyak je. tapi tu pun aku bet bakal suami dia yang support. pergh.

dear, you're soooooooo lucky.  im happy because you happy. for the 3years friendship, i really feel 'close' to you. *kipas.
shomel kan dia?

tiut kan.

oh, i really miss this jubah. ain, pulangkan reta akuuuuuu
*tetiba gmbr aku menyemak knapa?

dan tak lupa juga tahniah pada kawanku yang cantik lagi gojes lagi manis lagi baik janji nak sponsor double honeymoon aku kt pulau tioman, Egee kerana selamat bertukar title pada 14 mac lalu. egee, aku tak dapat pergi sebab kau nikah malam, sebab 15 aku dh keje so 14 pagi haruslah dah bertolak balik ke raub kan. insyaAllah resepsi kau nanti aku attend. 

cepat upload gambar, aku tak sabar nak tengok.


oh. blank dah. taktau apa dah nk ditulis.




0 comments:

Post a Comment

 

akulah gadis itu Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea