Thursday, January 13, 2011

welcome segala!

Posted by nurul shaida at 8:38 AM
welcome welcome welcome

ada yang akan cakap "eh macam artis lak kau ye sampai 3 belog kau ada"
takpun:  "saiko ke ape. gila glamer nih.."

manusia well..as a human being, kita susah untuk berpuas hati dengan apa yang kita miliki.  perasaan sentiasa memajukan diri itu bagus, melakukan penghijrahan a.k.a perubahan juga bagus.  tapi tidaklah bermakna aku bernafsu besar sehingga memiliki tiga akaun blogger terus.  semuanya kerana keadaan (ceh, tak abis2 salahkan encik keadaan).  dan aku selalunya akan melakukan transformasi bila berlakunya sesuatu kejadian BESAR di dalam diri aku.
  [teringat pulak kes mengorbankan rambut yang panjang demi transformasi satu masa dulu..]

apa apa pun, belum terlambat [walaupun aku kira dh msuk 2minggu tahun baru] untuk aku mengucapkan the most warmth welcome pada tahun 2011 dan selamat memasukkan diari2 lama 2010 ke dalam bagasi kusam.  di harap agar segala kisah2 kusam lagi hapak terperap di situ dan buangkan kunci bagasi ke dalam lohong yang pengap lagi dalam.  semoga tiada siapa yang rajin menggali semula segala kisah lama di tahun baru nan permai ini.

dan, tidak terlambat juga kiranya untuk aku mengucapkan tahniah kepada pasangan Izyan dan Nazri yang bertunang pada krismas lalu...juga tidak lupa juga pada ayuni yang telah pun dikurniakan the greatest gift from God, Fawwaz.  be a good mom and wife ye Yuni.  and for you Izyan, make up urself.  gelaran CIK akan di upgradekan pada PUAN pada tahun ini,kan?  I'm happy for both of you.  Korang berdua memang cpt buat movement.  tinggal aku and Najwa yang masih lagi 'budak sekolah' dan masih disapa CIK.
Dont get me wrong.  Im dont really care bout that.  tahun 2011 adalah tahun rushing jugak bagi aku.  dalam masa setahun ini juga, beberapa movement BESAR akan aku lakukan.  [izyan, kau ingat kau sorang boleh buat cter gempak dengan siri percintaan 5 tahun korang tu?? wait, haa... :)]

Banyak yang ingin ditanam, di baja dan disiram pada tahun ini.  mudah2an, segala urusan dipermudahkan.  dan, aku tak lagi akan kelihatan tidur di mana2..merayau takde tujuan ke mana2..dan parking di mana2 RnR untuk melelapkan mata. takmau. itu style 2010.  messy.  sekarang, aku dah hidup suku abad makanya, life must be more FOCUS,SERIOUS, and RELIABLE.

untuk mencapai semua itu, lebih baik aku tidor dulu. tata.

0 comments:

Post a Comment

 

akulah gadis itu Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea